رد رشوه توسط ماموران منطقه پلیس راهور تهران 

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران از صحت عمل و رد رشوه توسط ماموران وظیفه‌شناس منطقه ۲ پلیس راهور تهران خبر داد.

سردار حمید خروش رئیس بازرسی پلیس تهران  با اشاره به اینکه ماموران منطقه ۲ پلیس راهور تهران حین کنترل خودرو‌های عبوری به عدم توانایی راننده یک دستگاه خودروی هیوندا در کنترل خودرو سواری پی بردند اظهار داشت: با توقف خودرو مشخص شد راننده خودرو به علت مصرف مشروبات غیرمجاز توانایی کنترل خودرو را نداشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه راننده خودرو به جهت فرار از بزه انتسابی و چشم‌پوشی پلیس، یک عدد سکه تمام بهار آزادی و ۱۸ میلیون ریال به عنوان رشوه به ماموران راهور پیشنهاد داد، افزود: رشوه با عزت نفس و صحت عمل پلیس رد شد و متهم برای سیر مراحل قانونی و تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس قرار گرفت. 

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در پایان از مردم خواست هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر، شکایت و یا درخواست از پلیس را با سامانه مردمی ۱۹۷ در میان بگذارند. 

منبع: پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام
یه مساله ای پیش اومده بود اهواز، والله قسم بعد از 3ساعت تماس با 110 با خواهش و التماس و پیگیری بالای 30تماس بالاخره تشریف اوردن، جالبه نزدیک 20مرتبه 197 رو هم تماس میگرفتم و جوابگو نبودن!!!!!

اقا پلیس عزیز
شکایت 197 رو کجا ببریمو ازش تکلیف بخوایم!
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۸:۰۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سامانه 197 فقط و فقط صندوق صوتیه اصلا معلوم نیست کجا باید معترض بود والله این چه سامانه ای هستش خدا میدونه که حتی نمیشه انتقاد کرد حداقل یک نفر هم نذاشتن جواب تلفن بده ی دوتا راهنمایی بکنه واقعا پلیس خودشو خدمتگذار میدونه حتی یه جای برای اعتراض به خودشو نداره -- من به عنوان یک شهروند اعتراض دارم چراکه مالیات میدم عوارض میدم و حق دارم مطالبه کنم سامانه 197 باید برچیده شود چرا که پاسخ گو نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
باور کردیم
آخرین اخبار